Atlasligunler benim mastit durumum falan olmadı 3 hafta önce kestim bende bant yapıştırdım az bı ucunda toplanmış nokta nokta olmuştu sadece şimdi süt varmı yokmu bilmiyorum varsa bile çok çok azdır benim 2. Gebeliğim belki de hamile olduğum için çekildi kendi kendine…
Dün de 2-3 bayan tel tarakla geriye doğru yani alttan üste doğru taraman gerek ben öyle yaptım sütün gelmesi için de yukarıdan aşağı doğru taraman gerek demişti ne kadar gerçek bilemem denemedim ve ilk defa duydum lakin denemekte fayda var ☺️
Sütünüzün kesilmesi için maydanoz yiyin derler bizde de. ☺️