Gerçekten bu platformdaki bilgi akışı beni çok mutlu ediyor. Kimse birbirini tanımadığı halde yardım ediyor 🌸
Gelelim soruma 9 aylık bir kızım var kilosu sınırda. Sütüm yeterli gelmiyor artık. Ek gıda konusunda da hiç severek yaklaşmadı çocuğum ben mi yanlış yapıyorum bilemiyorum ama asla kaşık sevmiyor. Kendi isteğiyle ağzını asla açmıyor. Ramazan da olunca sütüm etkilendi. Sürekli mızılıyor biraz zorlayıp dahi birşeyler yiyince oynamaya başlıyor. Biberon vermek istiyorum ama almıyor fakat suyu biberonla içiyor 🤯
Sizlerden biberona alıştırma tavsiyelerini bekliyorum ❤️