tinimini_mom Kızlar premayürr olduğumux için silikon uçla emmeye başlamıştık 1:30 aylığız hala bırakamadık merak ettiğim şu normal memeden emer gibi çokça mı emiyordur yoksa biberondaki gibi az mı emiyordur Silikon uç emme kapasitesini etkiliyor mudur
smy38 tinimini_mom şükürler olsun 2 gündür silikonu bıraktık.1 aylık bebeğim silikon ile emerken sütü biriktiruyor veya kusuyordy bı de boğuluyordu nefesi tıkanıp dedim normal meme vercm bogulmasindan iyidir ve kızım maslalha aldı memeyi şimdi biraz alıştı silikon hiç takmiyorum.darisi size
gzdehlal tinimini_mom silikon uçla emmek için daha çok enerji harcıyor. Bizde 20 gün kadar kullandık daha sonra lansinohun göğüs ucu çıkarıcı bir aparatı var onunla ucunu büyütüp süt çıkarıyordum hemen tutturunca tutuyordu ilk 2 3 gün ötekine alıştığı için tutmak istememişti ama hiç slikonu tekrar vermedim tutması için ısrarcı oldum öyle öyle kabul etti 3 gün sonunda ucunu büyüyeni de kullanmayı bıraktım şimdi 2 aylık oldu emerek şekillendirdi zaten tutmakda zorlanmıyor
lokum_ semakaya2525 23 günlüğüz aynı sıkıntı bende de var emzirip sonra mama veriyorum malesef sanki Slikon uçtan hava çekiyo gibi geliyo
smy38 arasdenizim ara ara çıkardım silikon ucu meme verdim bir de iyice kahverengi kısmı toplayıp ağzına verdim ağladı ama pes etmedim iki gün içinde bıraktı.eskiden silikon üç yokmuş herkes memeyi veriyrodu mecbur siz de yaparsınız kendinize güvenin sadeve
smy38 sofyayolda öyle bunaltacak skeilde aglmadi zaten silikon ile emerken daha çok agliyrodu çünkü sur tazyikli gelip birikiyor ve boğulacak gibi oluyordu ben de buna bakarak ya emersin böyle dedim😁