ikikereanne_ ya aslında şöyle ben civilde baktim yeehooyu alacaktım sonra eşim ikinci el sitesinde karma olanı görmüş daha uygun fiyatı dedi hem pusetli ikinciye saklarız gibisinden düşündü sanirim ama oyle bir planimiz yok😂 bende ne gerek var şimdi 2 buçuk yaşında çocuğa alicaz sonuçta pusetli arabayi almaya gerek yok tek kabin boy arabayi alalım dedim ama daha uygun fiyatlı olması cezbetti onu bende araştırayım öyle karar vereyim istedim şuan iyice kafam karıştı ikiside sağlam görüntü olarak ikiside hoşuma gitti ama hangisi konusunda karar veremedim özellikleri ikisininde aynı sanırım