Kubraslanalp Herkese merhaba oğlum 1 yaşında ama hala önlüklerle geziyor sürekli üstü ıslanıyor seli hep akıyor diştendir dedik 6 tane dişi patladı ne zaman geçer bu durum çevremde görüyorum yaşıtlarını böyle olan çocuklar görmedim doktora götürmelimiyim sizce
Sdfky Kubraslanalp bende aynı durumdayım. Sürekli önlük değiştiriyorum iki dk durmuyo bile. Bu ara üstüne mızmız değişik hallerde. Hayrolsun
dlkuznnn Kubraslanalp diş çıkarıyor olabilir diş çıkarma bitmiyor aa yeni bitane çıkıyor derken bitane daha çıkmaya çalışıyor olabiliyor . Bide herşeyi ağzına aldıkların da tükürük artışı da fazla salgılanıyor . Biz de aynı durum var .