Minik23 Kızlar doğum yapalı 3 ay oldu adet oluyorum 1 1.5 hafta sonra yine kanama oluyor az 2 3 gün sürüyor bitiyor cerazette kullanıyorum acaba ondan mı kaynaklı yoksa suan normal mi doğumun üstünden az geçtiği için başına gelen var mı
yanaklibebek Minik23 ayyy psikolojim bozulmuştu bu ara kanamalarda hamileyim sandım 😂 sonra tam adet oldum Vücudum sanırım tam adet olmaya çalışıyordu