Omer15- Ben yaptırdım bebeğime, canlı aşı olduğu için ister istemez biraz ishal yaptı o da hemen pişik yaptı, bunun dışında bir sıkıntımız olmadı, evet yan etkilerini okursanız var Allah var, ama çok düşük ihtimal bunlar, rota virüs ise çok sık görülüyor bebeğimin yakalanma ihtimali daha fazla, ishal deyip geçmemek lazım bebeklerde ciddi sıkıntılar yaratabiliyor, bugün olsa yine yaptırırdım, ayrıca menenjit aşılarını da yaptırdım, son rapel dozları kaldı, çarşamba günü onu da yaptıracağım, normalde bebeğime özellikle iğne yaptırmak kendime inanamıyorum ama beni aşırı etkiliyor çok üzülüyorum ona rağmen koşa koşa yaptırıyorum aşılarını, öncelikle bebeğinizi doktorunuz en iyi bilir, aşı yapılmasında bir sakınca yoksa sizin kararınız olmakla birlikte bence yaptirmalisiniz