Melekannem Merhabalar Oğlum 20 ay 13 günlük .. Yaklasık 2 aydır tekrar eden öksürügü var doktora götürdük ciğer filmi kan felan verdik ama hiç birsey cıkmadı alerjik olabileceğini düşünüyorlar kuru bir öksürük bu durumu yasayan varmı ? Buhar ve ilacları kullanıyorum 2 gündür ama daha cok faydasını göremedim benle aynı durumu yasayan veya bilen varsa lüften bilgi verir mi ?
havva27 Melekannem benimde kardesimde 2 yasindayken gecmeyen kuru ve cok sert bi öksürük vardi ilac buhar hic fayda etmiyordu en son annem keçi boynuzu pekmeziyle zeytin yagini karistirip her sabah 1 tatli kasigi verdi cok sukur onun üstüne gecti
TZA Melekannem buhar makinesini çok fazla çalıştırmayın günde 2 saat pamuklu kumaşlara dikkat edin bazı bebeklere alerji yapabiliyor
havva27 Melekannem su falan katilmiyor cnm sadece pekmez ve yag karistirip veriyordu gunluk taze olarak hazirlayip veriyordu..rica ederim insallah faydasi olur
Melekannem [bilinmeyen] anladım ? Benimkisinde hapşırma burun tıkanıklıgıda var sanki birde geceleri cok uyanıyor sizdede öyle sorunlar olmuşmuydu , çok soru soruyorum ama 🤭☺️