Esintii merhaba benim oğlumda 7 aylık canım sıkıntısından kış aylarında isilik oldu yüzü için bilemiyorum ama vücudundaki isiliklere doktor temiz biryerden deniz suyu doldurup banyo yaptırın dedi eşim pinpirikli evde ılık suya kaya tuzu koyup vücudunu yikiyorduk beş dakika bekleyip nor al banyo yaptırdık 3-4 gün sonra kayboldu