Kızlar balık yağı dökülen kıyafetleri nasıl temizliyorsunuz. Ben hepsini yakacak kıvama geldim cidden. Beyaz sabunla çitileyip yıkıyorum ama yok yine leş gibi balık kokuyor. 1000 kere yıkadım kurutmaya attım çıkmıyor korkulu rüyam oldu. Deterjan siveno kullanıyorum. Yumuşatıcı kullanmam :(
Zaten içirirken elime değince falan da çokk fena kokuyor nasıl geçiriyorsunuz kokuyu?