Kızlar bebeğim şu an 6. hastalık viral enfeksiyonu olduğu söylendi solunum yoluyla bulaşıyormuş daha önce hiç başına gelen var mı her yerinde kırmızı kırmızı benek şeyler çıktı .
Belki daha önce başına gelmeyen arkadaşlar için de bir deneyim bilgi olur. Çok üzülüyorum her yeri çok kızarık