Ayse5100 ben bağışıklığı güçlensin diye enterogermina kids kullanıyorum ve tesadüf mü bilmem ama iştahını açıldığını düşünüyorum:)) 9 aylıkken bakılan vitaminlerle Bi sıkıntı çıkmadığı icin şükür ki başka destek almıyoruz ama balık yağı falan düşünüyorum