buketadenatalay 40 ım çıktıktan sonra doktora da danışacağım ama sizler hangi doğum kontrol yöntemini kullanıyorsunuz? Ben bi 4-5 sene çocuk istemiyorum , kimi spiral uzun süreli çözüm diyor kimi hap kullan diyor aklım karıştı 🤦🏼♀️
Bugleminannesi28 buketadenatalay ben spiral diyorum sebebi ise hapı aynı dakika aynı saat alamamak ben şahsen unuturum illa dalgınlığıma gelir ki birde doktorum onermedi yaşım küçük olunca dogum kontrol hapı yumurta tembelliği yapabiliyor uzun süre kullanımda ve kandan atılması uzun sürüyor demişti arkadaşım kullandı 2 sene hap bıraktıktan sonra da 2. Senesinde oldu çocuğu.doktora gittiğinde ona da bu şekilde doktor bilgi vermiş 2.cocuktan sonra oda spiral taktirdi şuan ben de spiralliyim kızım 6 aylik olunca spiral taktirdim şuan 15 aylik ve çok memnunum ilk günden beri ağrı sızı yapmıyor kanama miktarı normal adetim düzenli ben memnunum o yüzden spiral öneririm ama unutmamak lazm hiçbir korunma yöntemi de %100 etkili değil yiyecek ekmeği varsa illa ki oluyor
Mommmssss95 buketadenatalay 4 ay önce taktırdığım spiralimi ağrılarım ve kanlı akıntılarıma artık tahammül edemediğim için dün çıkarttırdım. Emziriyorsanız hap da kullanmayın bence, ben güvenemiyorum şahsen. Hem niye hep biz korunmak zorundayız kocalarımız korunsun 💃🏻
Poyrazbayb buketadenatalay benim doktorum doğumdan iki ay sonra spiral taktırabilirsin dedi öneri olarak. Bebeğim 4 aylık oldu ama daha adet olmadığım için taktıramadım. Sağlıkocağı da spiral taktırana kadar prezervatif ile korunun dedi.
Alpyigit3434 Bugleminannesi28 merhaba bende de spiral var 1 seneyi geçti ve bu 1 senedir hep kanamam fazla oluyodu ilk kez bu ay az oldı birde ilişki sonrası lekelenme olmuştu sizde de oldumu aynı durum ?
Anneemm1611 Mommmssss95 ne kadar sürdü kanamalarınız ben21 şubatta taktırdım leke leke başladı başladı sonra adet oldum tam bitti derken bi leke leke geliyo bi adet gibi yoğun geliyo hiç temiz kalamadım eşim de bu durumdan çok hoşnut değil nerdeyse 1 aya yakın yakınlaşma olamıyo malesef bende çok sıkıldım
nurkaradirek Poyrazbayb benim bebeğim de 5 buçuk aylık adet görmedim ama taktılar bana hatta Perşembe günü taktırdım
oykuburak buketadenatalay doğu kontrol hapı kullan canım spiralin yan etkileri falan var benim 2bucuk aydır ara kanamam var mesela
Bugleminannesi28 buketadenatalay yok bende hiç etki bile olmadı spiralden önce nasilsam sonrada öyleydim ama doktorum ilk 3 ay kanama miktarında artış,düzensizlik,ağrı olabilir 3.aydan sonra duzene giriyor yavas yavas demişti ama bende hiç olmadı. Adetimin 3. Gunu gittim taktirdim 2 sn lik bir işlem
oykuburak buketadenatalay ettiremedim cenaze vs oldu gidemedim yrni yrni kendimize geliyoruz ama kayma vs yok
nurkaradirek buketadenatalay bence spiral haplar tam zamananında atılması gerekiyor atılmazsa koruma sağlamıyor hep kullansam da unuturdum muhtemelen doğum sonradı unutkanlık çoğaldı çünkü ben taktırdım 3 4 gün oldu hatta şuan için bir sıkıntım yok Hatta Doktor’a da kontrol için gittim yerinde olup olmadığınna baktırmak için Biraz kanamam ve adet ağrısı gibi ağrım var o kadar
buketadenatalay nurkaradirek doğumdan ne kadar süre sonra takıldı acaba ve hangi hastanede taktırdınız devlet mi özel mi özelse kaç ₺ 🙈🙈
Mrvklc97 Kızım 9 aylık eşim korunuyor, annem spiral yüzünden çok çekti. Kanaması çok oldu ağrı çok yaptı o yüzden korkuyorum ben. Bide spiralli hamile kalmıştı 😂😂 emzirme sonlandırınca hap kullanacağım bende, hap+eş korunması yeter diye düşünüyorum
Mommmssss95 Anneemm1611 yeni gördüm yazınızı kusuruma bakmayın. Ben aralık ayında taktırdım o lekelenmeler başladı ve hiç sonu gelmedi. Adet olmadan 1 hafta önce başlıyodu normalde 5 gün süren adetim 7-8 günde bitiyodu tam bitti derken tekrar 1 hafta lekelenme oluyodu. Yani sürekli bi lekelenme hali ayda 1 hafta temiz ya kalıyodum ya kalmıyodum. Hem ben hem eşim artık yeter dedik. Çıkarttırdım bitti lekelenme falan kalmadı. Bunun da dışında bende aşırı bi sağ kasık ağrısı yaptı gündüz yorduysam kendimi ki bebekle yormamak imkansız akşamları ağrıdan kıvranıyordum çıkarmamla birlikte bu durum da bitti. 2 yakın arkadaşımınla hemen hemen aynı zamanlarda biri spiral bir koluna deri altı implantı taktırdı lekelenme durumu hepimizin aynıydı
nurkaradirek buketadenatalay 5 ay sonra taktırmış oldum yaşadığım şehirde Devlet’te takılmıyor KETEM’e başvurun dediler ketemden randevu aldım. Sabah kan verdim akşamüstü de taktırdım ücretsiz şekilde
buketadenatalay Mommmssss95 hormon içerdikleri için lekelenmeler oluyormuş. Ballerin spiral varmış onu araştırdım yeni bir yöntemmiş klasik gibi olmadığını söylüyor internettrki yazılar birde acaba emzirirken hap kullanılır mı acaba ben bu klasik spiral yan etkilerini görünce taktırmak istemiyor gibiym