Bennureyla Karnım bildiğiniz harita gibi rengi karardı çok çirkin gözüküyor. Sekiz gün oldu doğuralı. Bir çaresi yok mu bunun? Bir de göbek meselesi ne yapmak lazım doktora soracağım ama daha gitmedim. Korse felan mı takmak lazım gelir ?
Mrskoc Bennureyla hepsi tam çatlak mı emin misiniz daha yeni doğum yapmışsınız cunku . birkaç ay içinde göbek beyazlamaya başlıyor kırışıklıkları azalıyor çatlak daha aza iniyor . Bende öyle olmuştu zamanla azaldı beyazladı çirkin de değil ayrıca bir bebek doğurdunuz her halinizle güzelsiniz ☘️
Mrskoc Bennureyla bu arada korseye erken başlamak iyi değil ben normal dogum yaptım korseyi erken taktım bağırsaklarım dökülecek gibi oluyordu doktor tamamen iyileşmeden önermedi sezaryende de durum böyle demişti
cimcime1018 Bennureyla Ben de çok catlamistim hamilelikte. Zaman gectikce onlar beyazlasiyo merak etme. Tabiki tamamen kaybolmaz. Göbek için de korse bence çok erken. Daha rahmin 40 günde anca toparlanicak. Çok büyük şuan rahim. Göbek zamanla inicek. Yine korse takarsın o zaman. Bı zaman ver kendine 🌼
buketadenatalay Korse kısa vadede çözüm sunmuyor ne yazık ki bende aldım ama almasam da olurmuş evdeki tülbent vs ne varsa onlarla karnını sar bence doktorun izin verdikten sonra direk karın egzersizlerine başla en etkilisi spor çünkü
aleynax Benimde çatlaklarım vardı bir buçuk ay oldu çatlaklarım azaldı önceki gibi çok göze batmıyor ben 40 dan sonra korse kullanmaya başladım
Deletedmom_110 Bennureyla korse kullanımı sekiz günde çok erken bir zaman o yüzden ileriki zamanlarda beslenmemize dikkat ederek o Koca gibi minik göbek oluyor ama zamanla Benim öyle şu an sarktı ama minik bir göbeğim var