kafamdakifazlalik Gün içinde ⅔ kere öksürüyor yenidoğan bebeğim burun tıkanlığı en başta da vardı , bu normal mi sizce evham yapıyorum diye 1 haftadır bişey demiyor ama ara ara kuru öksürük oluyor korkmalı mıyım.?
eylulmeva1112 kafamdakifazlalik benim bebeğimde de vardı burun tıkanıklığı öksürme hapşırma acile götürdüm burnunu yıka demiştiler ve emmesinde bozukluk problem yoksa korkulacak bişey yok dediler
dlkuznnn kafamdakifazlalik burun temizliğine dikkat edin bide ortamı sık havalandırmaya çalışın . Ateşi olmadığı sürece normal demişti doktorum . İlk zamanlar herşey de sık , sık doktora gittiğim den 🥺
kafamdakifazlalik Berilsmom13 evet gün içinde bir defa serum yapıyorum , ⅔ kere de aspiratörle temizliyorum
kafamdakifazlalik Dedektifgadget doktora gösterdiniz mi ? Bende temizliyorum acaba yetersiz mi temizliyorum
kafamdakifazlalik Berilsmom13 olabilir bugün fazla verdim , ne bileyim insan korkuyor kıyamıyoruz ondan oluyor herhalde 🤦🏼♀️
kafamdakifazlalik eylulmeva1112 ya emmesinde sorun yok çok şükür burnunu açtım bugün fazladan hırıltı da yok çok şükür
kafamdakifazlalik dlkuznnn evet bende ne olsa gitmek istiyorum 🤦🏼♀️🥺 korkuyorum bir ihmalsizliğim yüzünden birşey olacak diye 🤦🏼♀️ bugün fazladan serum verdim galiba dediğiniz gibi burnunu iyi açmıyormuşum
kafamdakifazlalik seizetheday galiba öyle oldu , bugün fazladan serum verdim öksürük duymadık bugün hiç
dlkuznnn kafamdakifazlalik korkmayın daha ilk anneyiz herşeyi zamanla öğreniyoruz ama açılıyordur ama tekrar tıkanabilir YouTube dan videolarını izlemiştim ilk bilmediğimden . Siz de öyle yapabilirsiniz .