Kızlar illaki bilenler çıkacaktır doktora da götüreceğim ama öncelikle size sormak istedim. Benim oğlum 2 yaş 7 aylık bir ay önce konuşmaya başladı ondan önce hiç kelimesi yoktu. Mesela her şeyi konuşuyor üç kelimeyi bir araya getirip cümle de kurabiliyor. Ama söylediği şeyi sürekli bize onaylatma derdinde bizim ağzımızdan çıkana kadar tekrar ediyor. Mesela “yumurta yedim”.
Gelip bize yumurta yedim ,yumurta yedim diyor. Biz yumurta yedim demeyene kadar onu sürekli tekrarlıyor. İnşallah doğru anlatabilmişimdir böyle bir şey başına gelen varsa lütfen benimle paylaşabilir mi ?