fizikcianne Kızlar merhaba. Kutunun yan tarafında 4-10 yaş çocuklar için uygundur yazıyor. Herkeste mi aynı yazıyor. Benim bebeğim 4 aylık
Goktug80 fizikcianne evet bende şaşırmıştım ama araştırdım normalmiş kullandık biz 7-8 aylıktı sanırım oğlum o zaman daha küçük de olabilir
EbruBoluKaya Bizde 4 aylığız pazartesi başladık doktorumuz verdi çoğu ilaçta o ibare var doktorlar dozu ona göre ayarlıyor biz 7 damla kullanıyoruz