Mislina01 başta aptamil kullanıyordum,sonra bir ara bebelac denedim ama bebelac doyurmadı.2 saat olmadan acıkıyordu.oysa aptamil 4 saat tok tutuyordu.tekrar aptamile dönüş yaptım.ben çok memnunum aptamilden.iki mama da gaz yapmadı.zaten gazlı bir bebek değil belki ondan yapmadı bilemiyorum.