Okayss Artık çıldırma noktasındayım sabah 7 de uyandı 11 oldu daha yeni uydu asla uyumuyor asla yani ramazan oruç uykusuzluk derken kendimş çıldırmış bi vaziyette ağlarken buluyorum sonradanda suçluluk hissediyorum 😭
elft Okayss Muhtemelen 8. Ay uyku gerilemesindesiniz bizde 4. Ay aynı durumdayım ne yapsam olmuyor asla uyumak istemiyor ve çok uykusu var gözler gidiyor sonra ağlama seansı başlıyor… önerisi olan var mı nasıl atlattınız ve ne kadar sürüyor bitik durumdayım her şeyi deneyebilirim
bencorapkadiniyim_ Okayss valla ben de öyleyim 7 ay 8 günlük uyku gözünden akıyor ovalamaktan kızarıyo ama uykuya dalamıyor hala şuan uyutmaya çalışıyorum 8’den beri
Okayss elft yaaa bende öyleyim 2. Uykuya bile yatmıyor bazen tek uykuyla geçiriyor günün çıldırmak üzereyim