51 günlük bebeğim var. Şu son 5-6 güne kadar gaz ile ilgili bir derdimiz yoktu. Özellikle 2 gündür gece gündüz uykuları da yok gazdan dolayı. Uyuyor en geç 10 dakikaya ıkınarak uyanıyor. Bebeğim hem emiyor hem de mama kullanıyor. Hipp marka. Sebebi ne olabilir bu gazın? Mama sonradan gaz yapmaya başlamış olabilir mi. Yaşayan var mı bu durumu aranızda?