Sese
Hayır sadece bebek yedigi mamayı kustu dedi birde bizim bebekte şeker düşüklügü çıktı şuan normal dönmüş artı sarılık da çıktı diye doktor dedi hani 3 durum üst üste gelmesi normal değil ondan yapın hani özel hastane dedik acaba maddiyat için mi öyle yapıyorlar araştırma hastanesi Diyarbakır’daki dimi