Mervee1 Merhaba arkadaşlar 4 aylık kızım var kakasını bazen yeşil bazen de sarı şeklinde yapıyor nedeni ne acaba normal mi bu durum .
Oykuu_bebekk Mervee1 mama kullanıyorsanız ondan dolayı oluyor benim kızımda yeşili si sonra sarımsıya dönük şekilde yapıyor mama ve meme şeklinde gidiyoruz
Mervee1 Oykuu_bebekk sadece emziriyorum canım ama normal herlde bu dönemlerdeki bebeklerde yazan arkadaşlarda öyle diyor çünkü
EmelEliz Benim kızımda 4 aylık sadece anne sütü veriyorum kakası bazen yeşil oluyor büyükler üşütmüş diyolar ama bende bilemedim 🧐
Mervee1 EmelEliz o zmn normal bende sadece emziriyorum bizim yediklerimiz yiyeceklerden de kaynaklı olabilir