kahvelisianne Hanımlar merhaba oğlum 2 aylık hiç birsey yoktu ası oldu ertesi günü gece yıkandı burnu çektikçe nasıl sumuk geliyor ama gece de uyuyamadi Hun’dan dolayı serum fizyolojik sıkıyorum çekiyorum ediyorum ama daha ince başına gelen oldu mu
civcivoz kahvelisianne 2aylik aşıdan sonra 3gun yikamamaliydiniz bebeği. Onunla alakası yoktur gerçi bence usutmus olabilir siz sürekli burnunu çekin açın sadece burunlarindan nefes alabiliyorlar o dönemde çok önemli burun acikligi
kahvelisianne Perşembe oldu pazartesi yikacagaim 2. Evladım biliyorum da bir gecede nasıl tıkandı anlamadım evet 3. Aya kadar sadece burundan nefes alıyorlar ağzından almayı bilmiyorlar