Elisarli 3,5 yaşında oğlum da sizinki gibi ve herseyi cok cok erken yaptı 18 aylıkken yazi tahtasina alfabeyi yaziyordu 3 yaşına kadar uyku düzeni olmadi sabahlara kadar otururdu şuan denver testi de yapıldı akıl yaşı ilkokula başlayan çocuktan daha iyi dedi doktor ama hiperaktif diyemeyiz dedi dikkat dağınıklığı var hiperaktif diyebilmek için uyku düzeni olmamasi lazimmis benim oğlum 3 yaşından beri akşam 10dan sabah 9-10 a kadar uyur yada bi yapboz yaparken bitirene kadar başında durur tangram aldık mesela oturup yapar ama şöyle yani o yapbozu bitirine kadar 50 kere oturur kalkar masanin üstüne çıkar iner yerden devam eder sandalyeye çıkar iner yada arada bırakıp evde bi tür koşar gelir ama onu bi şekilde bitirir bunlar varken hiperaktif diyemeyiz dedi dikkat dağınıklığından dolayı bize kreş tavsiye ettiler 2 hafta oldu başlayalı sizde çocuk psikiyatriye gidip bi danışın isterseniz