Kızlar selam, kızım 17 aylık popoyu kaydırarak her yere gidiyor elini tutunca yine aynı şekilde bildiğin koşuyor ama bir türlü tek başına yürümüyor elini bıraktığım an oturuyor insan ister istemez tedirgin oluyor içinizde bebişi böyle olan var mıydı?