glbhrr1 Merhaba kızlar bebeğim 3 ay 7 günlük her beslemeden sonra kusuyor ama acayip bi kusma midesindeki hepsi boşalıyor. İştahsızlık var normalde ne kadar versem daha fazlasını içmek ister ama oda değişti. Normal mı acaba kızlar doktora götüreyim mi
bizdejantikizlardik glbhrr1 Mama mı içiyor? Benimki de son zamanlarda sıklaştırdı. Meme mama olarak besleniyor. Yani midesini boşaltacak kadar değil ama az az çıkartıyor önlüksüz gezemiyoruz. 3 ay 17 günlük.
saslan glbhrr1 glbhrr1 Merhaba benim bebeğim de 3 ay 4 günlük. Böyle bir dönem yaşamadık. Nadiren fazla kaçırınca fazlasını çıkarır. Her beslenme sonrası ise bence kesinlikle doktora götürmelisiniz. Gazdan olabilir, reflü vb sindirim rahatsızlığı dolabilir. Umarım kısa sürede normale döner 🙏🏼☺️
glbhrr1 bizdejantikizlardik bende mama meme şeklinde ilerliyorum gayet iştahlıydı bebeğim ama değişti 60 cc bile bitiremiyor
sbck Kaç saat aralıklarla besliyorsunuz? Bizim de başından beri öyleydi doktorumuz beslenme aralıklarını açmamızı söyledi anne sütü midede 2.5-3 saat sonra sindiriliyormuş biz 4 saatte bir besleyerek kusmaların önüne geçtik.