aylizbebe merhaba, bebeğim meme + mama besleniyor. 3 ay 4 günlük. Henüz böyle bir şey yaşamadım ama yaşamamak için emzirme danışmanlığı aldım. Biberon kullanıyorduk çünkü eds ye döndük sonra. İlk 3 ay özellikle brbrğin gelişimi çok önemli diyorlar 1 hafta önemli bir süre gelişim anlamında. Ben hızlıca bir uzmana başvurun derim. Önemli olan altta yatan nedeni bulmak. Sütünüz azalmış olabilir, twm aksi tazyikli olabilir vs bildiğimiz bilmediğimiz durumlar olabilir. Meme reddinden dönüş var üzülmeyin hem çok okudum hem yakınlarım da var 4.ay reddeden, emzirme danışmanlığı alıp 11 ay emziren bir arkadaşım var mesela. Hiç stres olmadan hızlıca bir uzmandan destek alın derim. Bu günler de geri de kalacak ve bir şekilde büyüyecekler ☺️