Ya ben bunu bilmiyorum ama oruc başlığı görmüşken kararsız kaldığım bir konu hakkında yazmak istedim. Gece saat 03.00 gibi oruç tutayım bari yarın dedim bir bardak su içtim ayaktaydım zaten niyet edecektim sonra dedim ki etmiyim birazdan belki tekrar su vs içerim o zaman niyet ederim. Şimdi niyet ettim mi etmedim mi hatırlamıyorum. Orucu tutayımı tutmayayımı? Napcam ben ya