Elmaliseker 35 haftalık doğdu duzeltilmisi 2 ay 12 günlük basını dik tutamıyor doktor bir tık hipotoni dedi mr istedi , siz neler yaptınız nasil bir yol izliyorsunuz
yenianne01 Elmaliseker doktorunuzu dinleyin tabi ama 3 ay içerisinde baş tutamam normalki ilk kez duydum böyle bişey ki erken doğumda dahil yani size Allahın izniyle bişey yoktur inşallah
Elmaliseker yenianne01 banada normal geliyor zayif bir bebek zAten .. yarik damaklı dogdu genetik hastaliklarina bakiliyor belki oyuzden ustune cok dusuyorlar diye dusunuyorum
yenianne01 Elmaliseker üstüne düşülmesi iyidir erken teşhis önemli Yapılsın ne gerekiyorsa Canınızı sıkmayın ama Allahın izniyle normal bişey olmaz Erken doğan bebeklerde zaten bu tarz incelemeleri yapıyorlar