Ben cocuklarımı en son 13 ayllıkken götürmüştüm doktora şu an 15 aylıklar sadece oceon demir ilacıyla oceon 400ml d vitamini kullanıyorum bende başlasam mı acaba yani bize bşy dememişti o zmn biraz kansızlıkları vardı o kadar. Bide kızımın kilosu az cıkmıştı. Balıkta yemiyolar bu arada sevmediler pek