Hdemir1618 hlssgndy her bebeğin gelişimi bir olmaz . Sağlıklıysa doktorunuz normal diyorsa dert etmeyin. Benim bebeğim 2.980 doğdu kuzenimin bebeği 4 kilo doğdu yani benimki 1 ayda 4 kilo oldu onunki 5 küsür ama ikisi de şükür sağlıklı moralinizi bozmayın . Doktorunuz ne diyorsa onu dinleyin
Tolesga kahvekolik__ benimde bebiş aynı iştahı cok yerinde ama aşırı harkeetli ısrarla kilo almıyor🤦♀️
NareDefne Kiloyla ölçülmez yada böyle sorularak hareket edilmez , kimi çocuk vardır aşırı kiloludur obezdir kimi çocuk vardır zayıftır ama sağlıklıdır kimi çocuk vardır orta hallidir ama rahatsızdır , lütfen kıyaslamalara girmeyin hiç bir çocukla
humeysakaran hlssgndy bı kan testi verebilirsiniz değerlerine baksınlar da sanırım 9. Ayda alıyorlarmış onu biraz one cekebilirsin bizim de üst sinirdaydi bir sıkıntı var mı diye alıp baktılar gecen ay
hnnl hlssgndy benim 6 ay 10 Günlük 9 kg asagı yukarı ama çok iştahlı bir bebek devamlı emiyor ondan sda olabilir
ebrudefne06 hlssgndy dogum kilosu ve boyu da onemli. Benm bebeğim de 7,5 aylik 7,5 kilo normal diyo doktorlar
nurcanyvz Emin olun sağlık sorunu yoksa kiloyu sorun etmeyin biz 5 aylık 11 kiloyuz hastanelerde Sürünüyoruz kilo sağlık değildir :(
betuss0142 7 aylık 7 kilo yalnız değilsin ek gıda yemiyor mama içmiyor aksama kadar zorla onu beslemeye çalışıyorum
buketdefne Benim bebeğimde 4 aylık kontrolde 5.680 çıkmıştı bende az buldum bir önceki aya göre kilo akımını ama zaten 2 kilo doğmuştu doktor çok iyi almış dedi o yüzden her bebeğe takılmayın evet zor biliyorum bende bazen kıyaslıyorum ama sonuçta aynı kiloda aynı haftada doğmadı hiç biri.mesela bir arkadaşımın 41. Haftada doğumu oldu kuzumla arasında 20 gün var ama görseniz sanki aylar farkı var gibi neden çünkü benim kuzum 36+4 de doğdu.
nurcanyvz edefneee hayır anne sütü sadece kuvezde kaldığı bı dönem stresten sütüm azalmıştı 40 günlükken 20 gün mamaula destekledim daha sonra mamayı kestim göbek düşürmede sıkıntı oldu sünnet oldu kilo yüzünden gömük oldu keske 5 kg olsaydı bu sorunlar olmasaydı
nurcanyvz mamalisa 3520 doğdu kilolu olduğu için pipisi içine kaçtı yapıştı göbeği çok geç düştü 17 gün hemen yoruluyor sadece anne sütü şuan 4 aydır o şekilde ilerliyoruz