Arkadaşlar bebeğinizi nasıl oyalıyorsunuz? Bazen otururma minderine koyuyorum önüne oyuncaklarını döküyorum biraz oynuyo sonra mızmızlanıyo kucak istiyo. Bazen yere bırakıyorum dönüyor yüzüstü oyuncaklarına doğru gitmeye çalışıyo sürünerek zorlanıyor ağlıyo 🤦🏻♀️ tekrar kucağa alıyorum. Sürekli bu şekildeyiz. Sizler neler yapıyosunuz? Sevdiğiniz oyuncaklar neler? Nasıl zaman geçiyo? Bebeğim erkek bu arada.