Bennureyla Bir hafta sonra gel denildi. Acaba nasıl bir muayene olur çünkü dikişlerim var ister istemez korkuyorum. Tecrübeli olanlar yazsın lütfen.
alpis20 Bennureyla korkma sadece dikişlerde enfeksiyon kapma gibi bir durum var mı diye karşıdan bakıp baticon döküp gönderiyorlar dikiş olduğu için de iç muayene çok mümkün değil bence bende böyle oldu en azından sizin de az çok böyle olur diye düşünüyorum.
humeysakaran Bennureyla hem dikisleri dışarıdan kontrol ediyor hem de alttan ultrason cihazıyla baktı bana
hndathn Bennureyla 2 çocuğumda da dikislerime bakıldı sonra karından USG ile bakildi ardından çatı muayenesi oldum parmakla kontrol edildi kapanmanin nasıl olduğuna bakmak için
smy17 Bennureyla dikişlerin enfeksiyon kapıp kapmadığına bakılıyor ve bolca batikon dökülüyor karından usg bu kadar 😊
Ballikizim99 Bennureyla bana Doğumdan 2 ay sonra falan gel kontrol edelim demişti doktor 2 aya zaten tamamen iyileşmişti dikişlerim falan herşey yolundaydı