Sevgiguveen Rwerdst mrymkrm sarı paket daha güzel sızdırma olmuyor ben son zamanda maviye geçtim külot beze çunku soküp atıyordu 😂 ama ince .geldi bana
Minel-inannesi mrymkrm hic bilmiyorum 🤷 bi post actim zamaninda hangi bezd geceyim diye sari paket onerdiler bende onu aldim sansimiza guzel cikti, sorunsuz kullanıyoruz☺️
Aminemm_ mrymkrm ben doğduğundan beri Molfix kullanıyorum memnunum ara ara pişik oluyor ama oda her bebekte olan şeyler
mnkanne1 mrymkrm goon markanın mavi paketli olanına güzel diyorlar ben minies kullanıyorum şuan çok çok güzel taşırmıyor hiç molfix de baby me de kullandım baby turco da kullandım hep taşırıyorlar
Dilararden mrymkrm sanırım belirli bir numaradan sonra başlıyor. 6. Ayda geçiş yaptım ben o yüzden tam bilmiyorum eğer varsa numaranız küçük deneme paketi alın
Rwerdst Sevgiguveen aynen ben kalitesini beğenmedim. Hele de benim oğlan fazla işiyor. İnce geldi gözüme. Premium soft da ince ama emicilik olarak iyi. 12 saat kalır gece pişik, sızma vs hiç bişi olmaz