irem066 Kızlar uykusuzluk yapan oldu mu hiç uyutamıyorum uykusu var ama dalamıyor cıldırıvam dünden berı hıc uyumadık neredeyse 1 2 saat belkı uyumuştur
beyser irem066 benim kızımda tam tersi çok fazla uyku yapmıştı belki ağrısı olduğu için uyuyamiyor olabilir
smy17 irem066 belki ağrısı olduğu için olabilir. O gün ufak huzursuzluk yapmıştı benimkisi de ama uykusunda sıkıntı olmamıştı. Burnu tıkalı demişsiniz o da çok etkiler açın mutlaka
minisannesii Uykusuzluk yaptığını hiç duymadım. Ağrısı olabilir belki ondan uyumuyordur o aşılar yakıyor çünkü çok. Bir de bacaklarını kontrol ettiniz mi aşı yerleri şişmiş mi diye?
minisannesii irem066 aşı yerleri şişebiliyor bir kontrol edin derim eğer şişlik varsa pamuğa biraz soğuk kolonya döküp hafif hafif ovun şişlik dağılsın.
esmanr Benimde bebeğim Salı günü oldu hayla huysuz bacağı biraz şişmiş kimisi soğuk kompleks uygula diyor bazısı sıcak ne yapıcamıda bilemedim sıçrayarak uyanıyor ağlıyor resmen Salı gününden beri uyumuyoruz