Merhaba bebeğim 7 aylık ve çok sık emmek istiyor. Mesela emiyor dönüyor oynuyor sonra geliyor tekrar emmek istiyor. Sürekli yanında olayım istiyor. Öyle 3 4 saatte bir emiyor gibi birseyimiz yok. Çok sık emmek istiyor. Bazen yarım saatte bir bazen 10 dk da bir. Bu durum normal mi? Emzirmezsem de çok mizmizlaniyor. Durmuyor. İyice bağımlı oldu gibi. Bu durum normal mi? Yani bu aylarda böyle mi oluyor? Yoksa yanlış mı yapıyorum her istediğinde de emzirerek