egemegem Kullanıp da memnun kaldığınız katı meyve sıkacağı hangileri bir kaç markada kararsız kaldım memnun kaldığınız ürün ya da şu markayı alma diyebileceğiniz deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim 🥰