meowmeov bizde de aynı durum gaz cıkıyor ama kaka yok ıkınıyor vallaha gobek fıtıgı olcak diye korkuyorum ıkına ıkına baktım cok ıkınıyor aglıyor fıtıl verıyorum gliserin kansuk yazdı yarım olarak ver dedi bızım de o zamanlar basladı hala devam ediyor mama veriyordum kestim anne sutuyle devam ediyorum 3 gundur ayın 25 ı kontrol var tekrar dıycem ayy vallaha kendi yapamazsa ne olcak alıskanlık yazmaz dıyorlar ama bagırsak tembelliği olursa ya annelık cok zor ya ☺️