Çok geçmiş olsun bizde atlattık o hastalığı hatta bebeğim çok küçüktü daha beş buçuk aylıkti malesef.ilk gün yüksek ateş sonra dokuntuler başladı üç gün ağzında boğazında yaralar oluştuğu için çok zor besledim sütümü sağıp siringayla içirmeye calismistim benim için çok zor günlerdi ama çok şükür atlattik.ucuncu günden sonra hafifledi inşallah sizinde hemen geçer tekrar geçmiş olsun