kereminannesiyim Kızlar selam İki saat önce süt sağdım dolaba alt kısma koydum bebeğim uyandı 90 ml ısıttım ama sadece 30 ml içti kalanı tekrar ısıtabilir miyim dışarıda tutsam
Yildirim32 kereminannesiyim ısıtılan sut tekrar verilmez bakteri üretiyor kesinlikle vermeyin dedi doktorumuz
Yagmurtanesi kereminannesiyim ısıttıgınız sut tekrar verilmez biberonla verdiyseniz ısıtmasanız bile tukuruk bulaşıyor icine bakteri uretimi oluyor doktorumuz oyle demisti bize vermeyin
gncglozclk kereminannesiyim https://mutluresim.com/images/2024/03/16/zQbASV.jpg. Ben boyle yapıyorum arkadaşlarımda oyle yapıyor