Kızlar elimi tutar oyunlar oynarız gıdıklarız birbirimizi düşse etse anne diye bana gelir sarılırız ama gel görünki birden gelip sarılması öpmesi yok zorla yaptırırz bebekken bile sarılınca iterdi kendini bu sabahta yatağına o uyurken giriyem sarılıp uyuyalım dedim iletişimimiz güçlü olsun çünkü aynı yatarkta yatmadık hiç ya park yatağında benimle yan yana uyudu yada 1 yaşından sonra odasına geçti hemen kalktı uyumadı yani bu aylarda normal mi ben mi çok şey bekliyorum ama dün gece kafama çok takıldı eşime bizi sevmiyor mu acaba çok mesafeli dedim biraZ yapı olarak mesefeli bir çocuk ama bence seviyor dedi. Yani ilerde de sanki uzakta olsa aramaz sormaz gibi bir yapısı var boşluğumuzu hissetmez gibi ay takıldım ben bu duruma annelik kaygısı mı benim bebem mi mi mesafeli anlamadım. Ona gün içinde defalarca seni seviyorum derim sarılırım ama aynısı ondan yok😂 sabah babanı gel kaldıralım dedim yatağımıza götürdim sonra hadi 3 ümüz yatak keyfi yapalım dedim babanı gıdıklayalım uyandıralım hadi babana cici yapalım günaydın diyelim dedim kalkcam ben dedi 🤦🏻♀️