Bebeğim 5 aylıkken sünnet oldu ömür tıpta yaptıracak bilenler bilir 3500 ded dil bağıyla beraber üç arkadaş yaptıracak tık sünneti ucumuzunde aynı aylarda oğlu var sonra bir arkadaş odak tıpta yaptıralım baya uygun dedi 1500 evdede gelip yapacak dedi iyi dedik hava soğuk dışarı çıkmazlar evde olur biter dedik geldi yaptı bişey yok biraz zaman geçti pipi gömüldü içine götürdüm 20 gün sonra felandi işte açtı pipiyi çok güzel iyileşmiş bişey yok dikiside düşmüş iyi artık dedi diğer arkadaşta problem oldu onun pipiyi tekrar kesti içine çizik attı yani tekrar dışına çıksın diye aradan biraz zaman geçti bizim pipi tekrar gömüldü bir iki baktım yok açılmıyor bir türlü dün akşam tekrar götürdüm bizimkinede aynısı oldumu çocuk bir ağladı bir ağladı eti i koparti resmen iğne yaptı beklemedi bile bir sürü kan aktı şuan yine içine gömülü pipi deli olacam artik pazartesi cerraha gideceğim baktiracagim sonrada o adamiı rezil etmeye gidecegim odak tıp celal soy adını bilmiyorum asla asla asla gitmeyin dediğim arkadaşın da tekrar cocgun içine girmiş pipisi böyle sürekli kestirecekmiyiz ben anlamadım okadar pişmanım ki anlatamam