Aseeen az bir şey sağın istersenız rahatlasın ben bırakma zamanında ılacda kullanmıştım kesılsın diye ama benımde aşırı süt dolmuştu sıkıca sarmıştım göğsümü sonra buz koyup gezdırdım göğsümde öyle öyle kendılıgınden akmıştı . Ama dedıgım gıbi sarmadan önce az sağdım çünkü aşırı doluydu göğsüm . 10 güne yakın sarmıştım göğsümü sıkıca .