En son 7 aylık olunca dönmesi gerek derler ya.. kafama taktım bu cocuk neden dönmüyor yahu aslında başını dik tutabilmeyi destekli oturmayı ( zaman zaman desteksiz denerim durmayı başarır) karın üstü durmayı seven bir bebek moralimi bozdu gördüğüm doktor videoları başında böyle bi durum olan var mı canım anneler ?