Sudee00 kivitoannesii Oğlum daha uyumadı onu sallıyorum ama pek uyuyacak hali yok gülüyor ben ayakta uyuyorum💆🏻♀️
minisannesii Bende ayakta sallıyorum. Uyumakta istiyorum. Rabbim yar ve yardımcımız olsun inşallah bu mübarek günde.🤲🏻♥️
minisannesii Momygaye bende ağlıyordum normalde bu gece ilk defa ağlamadım. Dua vs açmıştım galiba onun faydası oldu bilmiyorum dayandım sabahı ettim bakalım sonrası nasıl gidecek rabbim büyük 🤲🏻