Hayırlı ramazanlar güzel anneler sizlere bir şey sormak istiyorum bebeğim 4,5 aylık her emzirme den sonra belli bir saat sonra bende çok kötü bir şekilde acıkma hissi oluyor ve başım dönüyor elim ayağım titriyor sürekli yemek yiyorum kilo veremiyorum aksine alıyorum onun feda olsun önemli değil ama kilo veren anneler nasıl veriyor ve sürekli acıkmam normal mi 😦😦