Sorunum başlıkta kızlar az önce öğrendim ki kızım 2 yaş sendromunu yaşıyor. Hani şu uygulamanin bebek kisminda gün gün bize çocuklarımjz hakkında bilgi verirler ya orda okudum resmen bizi anlatmış ya 🤦 herşeye hayır deme huyu, herşeyi kendi yapma isteği, bişeye yok dediğinde sinirlenme kendini ısırma karşısındakine zarar verme zarar vermeden kastım eliyle elime vurması ısırması işaret parmağıyla kızarım yapması ya da dil çıkarmasi ( dil çıkarmayı da eltim öğretti kötü niyetle yapmadı o da ama sonuç olarak çocuk öğrendi ve onu kullanıyor🤦😒) velhasıl kelam sorum şu siz böyle durumlarda napıyorsunuz tamam inatlaşmamaya çalışıyorum o an sakin davranmaya çalışıyorum ama 2 Aylik da bir kizim var ve sabrımı zorladığı çok zaman oluyor istemeden sesimi yükselttiğim oluyor çok pişman oluyorum sonra tâbi 🥺🙈başka ne yapabilirim karşıma alıp anlatmaya çalışıyorum neden yapmaması gerektiğini ama dinlemiyor mesela kendini ısırdı ya bize vurmaya ısırmaya başladı ne yapabilirim n diyebilirim ki yaptığının yanlış olduğunu anlasın. İlerdeki davranışlari böyle olmaması için en az hasarla atlatmak istiyorum bu sendromu 🥺