ozipek çok geçmiş olsun benim oğlumda atopik.
Alerji testi yaptırmıştık 4yaşta çıkar dediler. Toza alerjisi var şu an 4,5 yaşında.
Hangi krem kullanıyorsunuz? Cildiye ve alerji bölümlerine gösterdiniz mi?
Zeytinyağ asla sürmeyin bende yapmıştım hata!
Cildiye doktoru excipial lipo krem önerdi sürekli onu kullanıyorum yıllardır. Randevu bulamıyoruz eczaneden alıyorum sadece cildiye doktorları yazabiliyormuş. Size de öneririm
Az banyo yaptırın sıcak su yasak ılık olmalı banyo suyu kese yasak. Ve sık sık nemlendirin excipial lipo ile