coksukur04 Kızlar 10 aylık oğlum var emziriyorum daha Şubat 25 te adet olmuştum bugün yine oldum 15 Mart bu normal mi canımı sıktı
coksukur04 kisayizyaondan duş aldığım zamadan o kadar bile olmuyor. 15 günden a olduğu için özür mü oluyor oruç tutuluyor mu biyle niye bu kadar erken oldum kafamda deli sorular canım fazlaca sıkıldı