Kızlar kızım 2,5 yaşında 3 gün oldu geniz eti ameliyatı olalı burnunun rahatlaması gerekti ama eskisinden kötü resmen çocuk geceleri çok ağlıyor nefes alamıyor burnu çok tıkalı yine yavaş yavaş düzelecek dediler ama normalmi sizce 3 gün geçti düzelmezmi şimdiye kadar antibiyottikte kullanıyoruz anlamadım